אתר עסקי
או סרטון שיווקי מאויר

 במגע אישי-נשי!

הי! אני מירב קאופמן, מעצבת אתרים, קופרייטרית ויוצרת סרטוני אנימציה לעסקים.

הצטרפי אלי למסע כיפי וקל לעבר אתר אינטרנט מקצועי בתפירה אישית או סרטון אנימציה עם הדמות שלך! אני יודעת שקשה ולעיתים מבלבל לגשת לפרויקט ולכן אני פה להעניק לך ליווי צמוד, זמינות גבוהה והמון המון נסיון וסבלנות.

וכל מה שאת צריכה בסטודיו לעיצוב דיגיטלי שמקשיב לך!

אז מה קורה בסטודיו שלי?

סרטוני אנימציה

אתרי תדמית

אתרים מאוירים

אתרי חנות

לוגו מאויר

דפי נחיתה

בואי נתחיל!

אז דחית ודחית את הקמת האתר החדש שלך כי את חוששת שאת "לא טכנולוגית מספיק" או אין לך מושג איך ומאין להתחיל, או אולי את סבורה שהתהליך מסובך – ובכן – אל חשש! אני מודעת לכל הפחדים והמעצורים ולכן אני פה כדי לצעוד איתך יד ביד דרך הפרויקט שלך מתחילתו ועד סופו.

איך??

בארבעה צעדים פשוטים!

01

שיחת טלפון

בואי נדבר על זה! את תספרי לי על העסק שלך ואני אספר לך איך יוצקים אותו לתוך אתר. תוכלי לשאול כל שאלה שתרצי ואני אענה בשמחה. כבר בשיחה הראשונה תוכלי להבין כמה קל ופשוט יהיה תהליך בניית האתר החדש שלך או יצירת סרטון האנימציה לעסק שלך.

02

הצעת מחיר 

אחרי ששוחחנו והבנתי מה יהיה נפח העבודה על האתר או הסרטון, אני מרכיבה עבורך הצעת מחיר מפורטת ומותאמת אישית ושולחת אותה אליך לאישור. אם יש שאלות בדרך – אני פה כדי לענות!

03

איסוף ושליחת חומרים

אז אישרת את הצעת המחיר, נסגרנו יחדיו על אופי האתר או הסרטון ועכשיו הזמן לאסוף ולשלוח אלי את החומרים הרלוונטיים – לוגו, טקסטים, תמונות, סרטונים, תסריט לסרטון וכל תוכן אחר שתרצי להציג לגולשים ולצופים. אין לך את כל הנ"ל? אני פה כדי ליצור עבורך גם לוגו ו/או טקסטים (כולל תסריט לסרטון) ולהתאים תמונות ממאגר ברישיון.

04

יוצאות לדרך!

עכשיו כשכל החומרים בידי, כל שנותר לעשות הוא לצאת לדרך! אני לוקחת כמה ימים לעיצוב דף בית או כמה פריימים לסרטון ומשם אנחנו פוצחות ב"פינג-פונג" במייל – אני שולחת לך סקיצה ואת מאשרת או שולחת רשימת הערות, אני מתקנת, מתקדמת ומעדכנת אותך בכל שלב וכך הלאה עד שאת מרוצה מהתוצאה!

וזהו! יש לך אתר או סרטון תתחדשי!

אתרים נשיים שנוצרו באהבה

סרטונים מאויירים לעסקים 

דברי אלי!

מלאי את הפרטים ואשמח לחזור אליך בהקדם